Family Hub este o solutie socio-educationala la provocarile pe care companiile, angajatii-parinti si societatea le au, dezvoltand centre educationale moderne si sustenabila, in care fiecare actor implicat (companie, parinte, copil, educator, comunitate) isi va gasi resursele pentru propria dezvoltare si cooperare in directia unui salt in constiinta societatii.
Misiunea noastra
Prin serviciile integrate oferite companiilor si angajatilor-parinti, cream un spatiu educational holistic in care copiii, parintii si educatorii se exprima pe sine, manifestandu-si potentialul, gasindu-si echilibrul personal si implinirea de sine.
Pilonii fundamentali
Relatia umana educator- copil, in care educatorul intelege ca invatarea este un schimb reciproc de energie in cadrul relatiei cu copilul, iar rolul sau este de facilitator al invatarii (“facilitate”=”to make easier”) De aceea avem grija ca numarul de copii in grupa sa fie de maximum 10, astfel incat fiecare experienta pe care o traverseaza copilul sa se transforme in una de invatare.”
Relatia parinte-copil, ramane la fel de importanta pe perioada in care copilul vine la centrele educationale Family Hub. De aceea avem perioada de adaptare, in functie de fiecare copil. Iar dupa aceasta perioada exista atat momente din zi, cat si evenimente speciale, la care parintii pot participa alaturi de copii la activitati. Feed-back-ul permanent pe care il oferim despre copil este menit sa sustina relatia parinte-copil.”
Pilonii recomandati de UNESCO in formarea copiilor sunt:
stiu cum sa Invat
stiu cum sa Fac
stiu cum sa Fiu
stiu cum sa Co-Exist
Pedagogia Family Hub
Pedagogia practicata la Family Hub este o pedagogie alternativa, holistica, care a preluat toate bunele practici din secolul XX ( Montesorrie, Rudolf Steiner, Frainet) si le-a dus mai departe integrandu-le cu practicile moderne ( Shichida, BrainGym) bazate pe cercetari din secolul XXI.
Urmam in principal Pedagogia3000, o pedagogie care are in centru dezvoltarea inteligentelor multiple (teorie dezvoltata de Thomas Armstrong si Howard Gardner). In demersurile pedagogice tinem cont de schimbarile neurologice, psiho-emotionale, si psihologice ale copiilor nascuti dupa anii 2000.
Educatia practicata este:
Asociativa
principala modalitate prin care inteligenta emotionala opereaza, aceasta fiind una din caractersiticile dominante ale copiiilor moderni
Experientiala
invatarea prin actiune are o rata de retinere de peste 75%
Interactiva
folosirea tehnologiei interactive in procesul de invatare
Succesul acestei educatii se datoreaza folosirii:
Jocului
modul natural prin care copiii prescolari invata, care le ofera placere, bucurie si distractie
Activitatilor in aer liber
unde au sentimentul de libertate
Miscarii
prin care se ancoreaza ceea ce se invata
Curriculum Family Hub
In functie de nevoia companiei, care doreste sa-si sprijine angajatii in provocarile pe care le au in rolul de parinte, activitatile educationale pot lua forme organizatorice diferite. Indiferent de forma in care ne organizam, activitatile noastre acopera mai multe arii curriculare, astfel incat chiar daca un copil (3-6 ani) nu frecventeaza permanent o gradinita dar vine la centrele educationale Family Hub, el va fi “”echipat”” cu abilitatile necesare intrarii in scolaritate. Dupa cum, activitatile noastre nu se suprapun cu cele desfasurate in educatia formala, ca atare chiar si copiii mai mari ( 6-11 ani) care vin in centrele noastre gasesc activitatile atractive si diverse, care ii fac sa se implice si sa achizitioneze lucruri noi.
Astfel prin domeniile pe care le abordam dezvoltam un copil armonios, fericit si responsabil. Domeniul Curricular – Ce dezvoltam – Ce obtinem La fel